کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

2011........ به همین راحتی!

2011 .... به همین راحتی ...!

 الان من در جایی زندگی می کنم که بیست و هشت دقیقه قبل وارد سال 2011 شد.... پر از توپ و رنگ و آرزو...! به همین راحتی ...!

بعد از این همه اتقاق ... بعد از این همه بالا و پایین پریدن.... بعد از این همه خون و جگر خوردن ها...! بعد از این همه تنهایی ها ... بعد از این همه نفس نفس کردن ها... سال 2011 آمد ...!

حالا آمده است که چه غلطی بکند و چه گلی به سر  ما بزند  را نمی دانم ... آنچیری که برایم در این تنهایی مطلق عیان است......  خستگی بی اندازه حالم است ..... !

روزی روزگاری گلشیری خدابیامرز در سرمقاله اولین شماره کارنامه نوشت... این قمار آخر است ... 

حالا اگر من در این سن و سال اینرا بگویم شاید بهم بخندید .... اما باور کنید این آغاز آخرین آغاز است... از هر چیزی که بوی تازگی بده حالم بهم میخوره... دلم بوی نم و خاک می خواهد... دلم کلی گذشته می خواهد... دلم ایستادن می خواهد... دلم حوصله می خواهد... دلم می خواهد بمانم ....! 

پس این قمار آخر است ...! تا ته بودنم می مانم ...! ولی اگر روزی نبودم ، دیگر دنبالم نگردید که نیستم...!

2011...به همین راحتی ...! به امید بودن....

                                                                                   سام علامه

                                                                                30 دقیقه بامداد اول ژانویه 2011

نظرات 7 + ارسال نظر
ghasedak جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ http://earsplitting-silence.blogsky.com

سلام
خوبید ؟
من یه وب درباره ی محرم دارم آدرسش تو وب اصلیم هست مال مدرسس فردا باید تحویلش بدم خوشحال میشم همکاری کنین

محمدرضا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ

قشنگ مینویسی .خسته نباشی ...سال نوتم مبارک.

سودی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

خب چرااا؟؟؟؟‌:(((( چقدر غمگین بووود

شادی دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ

بمان..تو اگر بمانی..من سر ِ تمام تیله هایم با تو شرط می بندم..
روزگارت پر از شادی های ناب می شود...
بمان..تا ته بودنت...

کXطX سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

ششسی

نهال دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

مبارک باشه سال نو ....
چه چیزایی رو تو گذشته جا گذاشتی سام ؟

وهاب جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام . خسته نباشی دوست عزیز . دلم برای مطالب آرامش بخشت توی مجله ی دنیای ورزش خیلی تنگ شده . من عاشق بارسا بودم و بهترین سال های هواداریم از بارسا مصادف شده بود با مطالب تو در دنیای ورزش و خاطراتی پاک و فراموش نشدنی رو رقم زد . همیشه موفق باش رفیق .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد