کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

او.....

  

(( به یاد تمام گلهای نرگسی که برای این انتظار پر پرشان کردم ))

امروز را در تمام لحظه های دیده ام در این دنیا بر پیشانی تاریخی زندگی  ثبت می کنم...... 

امروز کسی که تا آخر عمرم فکر دیدار دوباره اش را نداشتم برایم پیغام گذاشت.... 

امروز تمام خیابانهای این شهر را دوان دوان زیر پاهایم گذاشتم تا دوباره چشمانش را در آغوش بگیرم. 

امروز تمام دوری این چند ساله را در ته نگاهش خواندم....

امروز من با عطر حضورش افطار کردم ... تمام بودنش را مزه مزه کردم...... 

امروز من گفتم : اشتباه کردم و پشیمان شدم از هرچه کار نکرده و کرده بود...... 

امروز من دوباره عاشق شدم..... 

امروز.... من فقط یک آرزو در این دنیا دارم....... 

او که خود می داند تنها عروسک عشق این خطوط است .....مرا ببخشد... 

امروز.....من بعد از دیدارش تا خانه گریستم........... 

امروز........امروز....... امروز.......