کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

بازهم سلام

 

*سام علامه

از ۲۹ آبان تا به امروز برای هیچکس ننوشتم .... غیر از چند داستان کوتاه ... که بدرد سطل آشغال می خورد و بس .....حالا دیگر رفتن امتیاز را با تمام خاطرات و سبز و زرد بعد از ان به گورستان تاریخ می سپارم .... مثل همیشه نقطه سر خط .... بازهم این خطوط بی مرز .... باز هم این صفحه کلید نا آشنا .... برای نوشتن دلمشغولی های عاشقانه من ... این روزها بدجوری عاشق شدم ... بقول رضای سوته دلان : ( تو اولیش نیستی ولی قول میدم آخریش باشی) ..... روزها و شبها با او و یادش می گذرد که کار روزگار گذشتن است.... دور افتادم از این کاغذ و قلم ولی قول می دهم زود به زود روان شوم بسویتان ..... کاغذ خط خطی تلخنامه من برای هزاران عاشق بی دل است که قرار است با آنها زندگی کنم .....سینما ... فوتبال ... و هزار بهانه خاکستری در این شهر پر دود یافت می شود تا  برای شما نوشت .... با شما تا خود همیشه......!

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

آموزش از راه دور فرهنگ نوین یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.farhangenovin.ir

آموزش از راه دور فرهنگ نوین
--------------------
فرصتی دیگر برای کسب مدارج علمی
با معافیت تحصیلی برای پسران تا سن 24 سالگی
راهنمایی-دبیرستان-کاردانش-پیش دانشگاهی
-------------------------
بازماندگان از تحصیل و سایر علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه فرمایند.
www.farhangenovin.ir
-----------------------
هیچ وقت دیر نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد