کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

تمام گلها مال تو .....!

 

*سام علامه

فردا هم برای خودش یک روز است ... مثل تمام روزهای هفته ..... سرد و گرم و بارانی .... شاید فردا باران ببارد ... خیس شود تمام کوچه ها و درختها..... می خواهم فردا زیر باران بروم ..... برای آخرین بار خدا کنه بباره ...... فردا عاشقان بی دل با گلهای سرخ گونه ها  را سرخ می کنند و چشمها را بارانی ..... (( چقدر نگاهت سرد شده )) امروز بدجوری سرد را به زبان آورد .... تمام  حضورم یخ زد .... آتش گرفتم ..... من هم می خواستم کلامی بگویم از جنس مردم .... از جنس همه آنهایی که دستانشان پر از کاغذ های رنگی بود .... بعد از عمری من هم می خواستم هم رنگ یک مشت آدم بی خیال شوم ..... (( تو با همه فرق می کنی )) اینبار پیش خودم گفتم و برای اولین بار از این تفاوت متنفر شدم .... فردا روز عاشقان است .... به فرهنگ و رسوم ماربطی ندارد .... اما دوستش دارند و دارم .... خودش می دانست می خواستم برایش کلی حرکت قرمز انجام دهم  .... اما نشد .... می خواستم تمام دنیا را برایش کادو پیچی کنم و در برابرش بگذارم ... بازهم نشد .... اما او خود خوب می داند که تمام بهانه زندگی این موجود افسرده شده ..... حالا این چند خط را بجای تمام دنیای کادو پیچی شده تقدیمش می کنم تا باور کند این کلام را در خطوط بی سقف این کاغذ خط خطی .... تا همه بداننند و بداند چقدر دوستش دارم .... ! 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
مثله همه رززها..با یه تفاوت..تمام گلها مال تو .....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد