کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

من آمده ام که ناز بنیاد کنم ...!

 

 

سلامی دوباره به آفتاب پایتخت ... بازگشتم از سفر دو روزه .... با کلی انرژی و دلتنگی .... ارتباطم با شما قطع بود و با عروسک عشق برقرار .... حالش خوب است .... پس حالم خیلی خوب است ..... گلایه برایم نوشته بود ... خواندم .... بازهم گریستم که این دوست داشتن وارد قصه شیرینی می شود که دوستش دارم .... دیشب وقتی زنگ صدایش به گوشم خورد ... بند دلم پاره شد ... گریستم از این دوری ۱۰ روزه .... که صد سال بر من گذشته است .... چوب خط ها یکی یکی پر می شوند...و آمدنش نزدیک   .... فردا سیزده بدر است ... خستگی را بدر می کنیم .... خون تازه در گهای سبزمان جاری می شود ... زندگی جریان دارد ... این قانونی نانوشته است ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد