کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

من سیاسی نیستم.دل خوش سیری چند ؟!

 

در این دو روز آخر کمی سیاسی نوشتم .... و مورد عنایت چندین و چند مخالف این یادداشتها قرار گرفتم .... که البته بخاطر هتک حرمت در فهرست پیغامها نگذاشتم .... من سیاسی نیستم .... من عاشقی بی دل هستم که در این رویارویی بی ابهام حرفی از جنس زمان می نویسم .... بهانه این خطوط عاشقیت بود و  نه حرفی دیگر ..... دلخوشی من نگاه عروسک عشقم به این خطوط است و نه آن چند نفری که گذرشان به این پنجره خالی ازنگاه ما می افتد ...! مهم آنست .... بقول خودمان مقصود تویی ... کعبه و بت خانه بهانست .... بگذریم ! دیروز ساعتهای بسیار همصدا شدم با عروسک عشق..... حالا ۱۳ روز دیگر باقی مانده ... شمالی ها ضرب المثلی قشنگ دارند از صبر و تحمل ... (( تمام پوست ماهی را کندیم حالا رسیدیم به دم آن ......... پس باید دویدن را بیشتر کرد تا به مقصود رسید .... دیوار اطاقم پر شده از چوب خط های انتظار .... مثل زندانی در بند که روزهای آخرش کش دار تر از همیشه است .... راستی ! دل خوش سیری چند؟ !

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ق.ظ http://ghalebkade.mihanblog.com

سلام
سام عزیز
یه قالب به مناسبت سال کوروش کبیر طراحی کردم واسه بلاگ اسکی .
بیا تو وبلاگم به اسم قالب پرسپولیس هستش می تونی ازش استفاده کنی .
خوشحال می شم نظرت رو راجع بهش بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد