کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

انتظار....!

 

تابحال شده قرار داشته باشید ؟! .... کناری به ایستید .... به ساعتتان خیره شوید . عقربه ها دنبال کنید .....نرسید..... تمام شوید ....یخ بزنید ...؟! تا بحال شده ؟! یک نفر را اینقدر دوست داشته باشید که عذابش بدهید .... تا بحال شده عاشق کسی باشید و رازی در دلتان باشد و نتوانید بگویید ؟! تا بحال شده بغض کنید و گریه تان نگیرد ...تا بحال شده بعد از سالهای جای اشکتان را بر دیوارهای اطاقتان حس کنید ؟! حتما شده است ... حالا من منتظرم بعد از خواندن این خطوط به من زنگ بزند تا صدایش را  از پس فاصله ها دوره کنم .............! من دوستش دارم اما او بازهم  عجله کرد ... از قرارمان هنوز ۱۵ روز باقی مانده بود ؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
برای دوست دخترا و دوست پسرا سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:03 ب.ظ http://dvp.mihanblog.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شمااول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و دقیقا 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شودخیلی خوشحال می شوم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع
dvp.mihanblog.com
برای دوست دخترا و دوست پسرا

someone سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
موفق باشی
امیدوارم این فاصله های لعنتی بین همه از بین بره ....
دل خوشی از این فاصله ها ندارم ....

مریم چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ

برای هممون پیش اومده سام عزیز...
ولی بازم منتظر باش..شاید زنگ بزنه..اون عجله کرد ولی تو اشتباه اونو تکرار نکن...صبر کن صبر...

زهرا چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ق.ظ http://aliveLove.blogsky.com

سلام

من یکی که خیلی خوب تجربش کردم. مطمئن باش معشوقا صدای عاشقاشونو می شنون ولی یه موقع هایی نمی تونن (نه که نمی خوان) جواب بدن، من به اینجا رسیدم که نباید با صدا زدنام اذیتشون کنیم...

منتظر باش و به این اعتقاد داشته باش که باید هر دو تون آماده باشید تا بتونید همدیگرو ببینید.

ایشالا زود تر این روزای سخت بگذره و با خوشی تموم شه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد