کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

تولدم مبارک ...!

 

امروز مال من است ........ مال خود خود من ........ روزی که به نامم زدند .... روزی که در این دنیای پردود سر بلند کردم و گفتم هستم .... چند وقتی است که خود را به دست موج سپردم و حتی حوصله خط خطی کردن این خطوط را هم ندارم .... خواهم رفت ... اینرا باور دارم ... شاید چند ماه دیگر .. دوباره غربت نشینی پیشه کنم... روان پریشی این روزها را بگذارید به حساب کثافت بودن مملکت ...! راستی ...! تولدم مبارک .... ! بازهم کیکی و شمعی در کوچه پس کوچه های داغ مرداد ماه .... به گواه دست خط مسئول ثبت احوال ناحیه یک .... که سین سام را بدون دندانه نوشته است من در بیست و یکم مرداد ماه بدنیا آمدم و تا اطلاع ثانوی باید زندگی کنم ........ به همین سادگی .... تولدم مبارک ...........!

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد... چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://nasimekavir.blogfa.com/

سلام به شما دوست خوبم
وبلاگ بسیار زیبایی دارید ، در صورتیکه صلاح میدانید آدرس زیر را تحت عنوان جواب سوالات تبیان و آفتاب درلینک خود قرار دهید . و

با پاسخ به سوالات تبیان اینترنت مجانی و جوایز دیگر هدیه بگیرید ، جواب صحیح سوالات را از وبلاگ زیر در یافت نمائید .

در ضمن برای ورود به سایت تبیان و آفتاب از قسمت پیوندهای روزانه همین وب سایت می توانید استفاده نمائید .

خدا نگه دارتان باشد.


جواب سوالات تبیان و آفتاب

http://nasimekavir.blogfa.com/

ناهید پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ http://shabahange.persianblog.com

عزیز دلم
تولدت مبارک ... ایشالا سالهای سال تولدت رو در کنار کسایی که دوستشون داری جشن بگیری ...راستی باز یادت رفت نوشته منو بخونی...

مریم پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ

سام تولدت مبارک.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد