کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

در این مرداد نفس گیر ....در این شهر پر تلاطم

 

 

در میان هزار لایه این شهر دلم نفس می خواهد برای زندگی کردن .... اشکی برای ریختن و دلی برای بغض کردن .... ترانه شهیار را هرروز می خوانم ... بالای سرم زدم ... کنار عکس تختی و پدر بزرگ .... بالای طاقچه... کنار سجاده خاک خورده و قرآن ورق نخورده ام  ..... چند وقتی است که دیگر نماز نمی خوانم ... از آن روز که مشروب خوردن را ترک کردم و دهان را آب کشیدم ... از آن روز که خواستم ریا نکنم ....... دلم برای حاجی آقای هدایت تنگ شده .... در این روزگار مدیر مدرسه جلال آل احمد هم می چسبد... بخصوص وقتی با تنفر سیگار را در زیر سیگاری پر سیگار رئیس وقت اداره فرهنگ خاموش می کند ... پر از فکر و خیالم .... اینها را برای کسی می نویسم که خوب می داند معتاد به این خطوطم و ترکش نمی توانم بکنم حتی زمانی که نباشم .....

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد... سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ http://nasimekavir.blogfa.com/

سلام به شما دوست خوبم
وبلاگ بسیار زیبایی دارید ، در صورتیکه صلاح میدانید آدرس زیر را تحت عنوان (جواب سوالات تبیان و آفتاب) درلینک خود قرار دهید . و

با پاسخ به سوالات تبیان اینترنت مجانی و جوایز دیگر هدیه بگیرید ، جواب صحیح سوالات را از وبلاگ زیر در یافت نمائید .

در ضمن برای ورود به سایت تبیان و آفتاب از قسمت پیوندهای روزانه همین وب سایت می توانید استفاده نمائید .

خدا نگه دارتان باشد.


جواب سوالات تبیان و آفتاب

http://nasimekavir.blogfa.com/

ناهید سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ب.ظ http://shabahange.persianblog.com

دلم نوشت امون بده
اگرچه زشت امون بده
بذار بیام جهنم هم میشه بهشت
امون بده فقط یه بار
این لحظه هم دووم بیار
گناه نمیشه مهلتی به من بدی بزرگوار ...

نارنج سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ب.ظ http://naranj.blogsky.com

همین جوری بیکار بودم وبلاگتون رو باز کردم اما نوشته هاتون رو که خوندم خوشم اومد مخصوصا اونی که برای تولدتون بود اخه این روز ها که ذهن خودم قفل کرده و حتی یه چیز درست حسابی هم نمیتونم بنویسم به شدت میلم به خوندن افزایش پیدا کرده!در این شهر پر تلاطم!میدونید من ارامش این شهر رو هم دیدم اما بوی لجن میاد از ارامشش بوی لجن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد