کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

آخرین نقطه دنیا تو جهان من همین جاست

 

احتیاج دارم به رفتن ... می روم تا دوباره هوایی نشوم ... دوباره به سرم نزند تا دل بکنم ... می روم تا قدر ماندن را بدانم .... می روم تا آنهایی که دوستشان دارم و دوستم دارند قدرم را بدانند و قدراشان را بدانم .........  تا اطلاع ثانوی همه چیز تعطیل ... حتی این پنجره تنهایی  .... !

سری بزنید  ... گاهی حتی ...

دلتان برایم تنگ شود .... گاهی حتی ....!

اشکی بریزید ... گاهی حتی ... !

بر می گردم  زود تر از انچیزی که فکر می کنید وفکرش را  می

کنم ..... !

 

آخرین نقطه دنیا تو جهان من همین جاست ..................!

 

باور کنید ..............

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ

ههههههههههههههههههههههههههه....
زود بیا ....
خیلی زودتر از اونی که فکرش و میکنیم....
خیلی زودتر از اینکه جای خالی تو احساس کنیم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد