کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

غروب سوم .... می جنگم .....!

 

از صبح دویدم و نرسیدم ..... تمام تلاش خودم را گذاشته ام روی اینه زبان .. زبان نفهمشان  را یاد بگیرم ... سخت است ... اما وقتی من بخواهم می شود ......این را برای هرکسی که تردید روی من دارد می نویسم .... اگر من بخواهم هر کار سختی راحت می شود ... این خواستن است که آسان می کند کار را .... پس نگران هیچ نیستم ..... سختی را به جان می خرم ... می جنگم ... می گریم ... میمیرم .... تا زنده بمانم .... یاری ام کنید تا راحت بتوانم بمیرم در راه زنده بودن .....

نظرات 3 + ارسال نظر
الناز شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ

هر روز اشک ما رو در بیار ها ...

ناهید شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ http://shabahange.persianblog.com

نمی دونستم که نباید اینجا باشم ... یعنی بهش فکر نکرده بودم ... من از خوندن نوشته هات ازار نمی بینم ولی دیگه نمیام .اینجوری شاید راحتتر باشی
خدا حافظ

سلمان یکشنبه 22 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ http://aloneeyes.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید و خیلی زیبا می نویسید
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد