کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

 

رقصی چنین میانه میدانم آرزوست ...روسیه هیچوقت دلش برای مردم ایران نسخوته ......)

ما اینجا رو دوست داریم چون وطنمونه ....ما مثل شما نیستیم که عاشق این باشیم که بریم آمریکا؟! ... مگه اونجا چه خبره ... ما اینجا بدنیا اومدیم ... همین جا ازدواج می کنیم ... کار می کنیم و می میریم ...

این چند دیالوگ ساده بود .... همین .... وطن من کجاست؟! ....از صبح این سئوال آزارم می دهد .... می شد منهم همین چند دیالوگ ساده را ... زمزمه می کردم ...؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمود چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ب.ظ http://baraifarda.blogfa.com

سلام
دلم میخواست برای همه مطالبت چیزی بنویسم اما از آنجا که طبق عادت همیشه به پست آخر نظر تعلق میگیرد همینجا می نویسم.نوشته هایتان در اوج سادگی زیباست یا در اوج زیبایی ساده . نمیدانم ولی من خیلی حال کردم.
امیدوارم عشقهایتان کاغذی نباشد تا یک روز خدای نکرده خط خطی نشوند.

النازززززززززززززززززززززززز !!!!! پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:44 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وحید پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://marpich.blogsky.com/

و سادگی را دوست دارم ......مثل همیشه....

علی.اوار دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.avar.blogsky.com

خیلی می نازی به وطن .چی توش دیدی .!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد