کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

با پرسپولیس تا ابد زنده خواهیم ماند

اینقدر حالم خوب شد که ۲۴ ساعت بستری بودن در بیمارستان را به دست باد سپردم ... همان درد آشنای کبد بازهم دامنم را گرفت تا یک شبانه روز را درزندان  دیوارهای تا ابد سفید بیمارستان بگذرانم و در میان هزار  لای این لوله های بی خدا زندگی را از پروردگار تقاضا کنم .... اما با دیدن این شیر دلان سرخ پوش با اشک ریزان محسن خلیلی در آزادی غرق عشق..... مرده از قبر بلند می شود و فریاد خوشحالی سر می دهد ....زنده شدم با پرسپولیس ....با اشکان رفیق روزهای سخت و سرد .... و برای کسی که از فردا می خواهد  برای من سیاه بپوشد و آروزی مرگ مرا می کشد ..... زنده ام و پایدار با این پرسپولیس قهرمان ..........!

نظرات 6 + ارسال نظر
اشکان جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://rassa.persianblog.ir

مرد ... که وقتی نگاهم میکنی پدرم ... وقتی صدایم میکنی برادرم ... و وقتی به یادمی رفیقم را زندگی می کنم ....
کجاییی ... که دلتنگی بر ما موستولیست !!!
احتیاجت دارم

فرزاد جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام سام عزیز
با اجازت متن پنجشنبه ات رو گذاشتم تو وبم
موفق باشی

[ بدون نام ] جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ

تو اتاقم پر از شمعهای روشنه. عزاداری می کنم برای کسی که بهم قول داده بود تو دستای اون بمیرم. ولی .................
کاش بهم میگفت چرا؟

سروش شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ

ای وللاه به هر چی پرسپولیسیه

هورااااااااااااااااااا

داداش میخوامت هزارتا

نهال شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام
به به .... نمیدونم چه جوری میشه یه یهویی این جوری زنده میشی؟؟من که نشده تا حالا با یه چیزی این جوری زنده شم ...خیلی نازی . این احساس سادگیت خیلی قشنگه

اشکان شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ

واااااااااااااای ی ی ی ی ی
...
اشکان چه کرده ه ه ه ه ...
سامی حال کردیا داداشم انقدر بهت حال میده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد