کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

عجب روزی بود امروز

 

عجب روزی بود امروز …. از دیشب شروع شد …. از این آهنگ احسان خواجه امیری …. از این شعر ….. وقتی تا صبح گریستم و حضورش را طلب کردم …. وقتی هرچه شماره اش را گرفتم و جوابم را نداد …. تا این که در این بامداد سرد پیدایش کردم …. تر و تازه بود …. عروسک عشقم را می گویم …. همانی که بهانه تولد این پنجره شد ….. بهانه تمام خوبیها شد ….. بهانه سلامتی این موجود تمام افسرده شد ….او همه چیز شد تا من بمانم و نماندم …..نمی دانید چه حس و حالی بود …. لحظه لحظه اش را بر دیوار قلب خسته ام حکاکی می کنم ….. چه اشکی ریختم ….. حالا خوب می دانم دیگر بودنش کنارم غیر ممکن است ….. دوستش دارم …. هنوز هم بعد از گذشتن این همه ساعت و روز……….چرا همه چیز اینقدر زود دیر می شود ؟!

 

 

پی نوشت : دیروز در سایت۹ ماه و ۹ روزاز من نوشتند …..زنده شدم ….. بعد از مدتها یکی بخاطر من کاری کرد …. این برایم یک دنیا مهم بود ….. تمام  روزم از بامداد تا الان خوشمزه شد …. خدا نگهدارتان باشد  که زنده کردید مرا ….!

 

 

بازهم باران آمد اینبار سخت تر از همیشه و مرور این دیالوگ که عجیب دوستش دارم:

 

((همه میگن لطافت بارون …. من می گم عشق بازی آسمون …. امشب خدا هم داره با بنده هاش عشق بازی می کنه…))

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://photo7.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی داری
اگه هر چیزی از هر کجا می خوای به من سر بزن
اگر هم با تبادل لینک موافقی تو نظرات خبرم کن
ممنون

مریم پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سلام
خدای من گاهی اوقات عجیب نامهربانی می کند ولی یادم می افتد به این شعر:
اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی
خدای من خدای من است. همانجوری که خودم دوستش داشتم ساختمش.
خدای تو هم همراه شما هست. خوب نگاه کن.
خوشحال شدم از آشنایی با شما.
همان سوال تکراری
تبادل لینک؟؟
آری یا نه

فرزاد پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام سام عزیز...
من آپم یه سر بهم بزن.

الناز شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ

باید در اولین فرصت راجع بهش توضیح بدی ... !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد