کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

حالم از این روزهابهم می خورد

نمایش مسخره و تکراری بیست و دوم بهمن هم تمام شد ....حالم از این جمله های تکراری بهم می خورد ....بخصوص لاف های آن کوتوله سیاسی که باورش شده است واقعا؛ رئیس جمهور ایران است .............

حالم از این روزها بهم می خورد ....

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ب.ظ

دوست عزیز بس کن این حرفها رو خجالت بکشید.ما به این انقلاب افتخار می کنیم .

مریم چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سلام
همین است دیگر.

فرزاد پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام سام عزیزم
من از اینا بدم میاد.... اما از این روزا نه !
من از حرف زدن خوشم میاد... اما از عمل نکردن نه !
همه ما از اینا بدمون میاد...
اما چرا هیچکس...

نهال جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ق.ظ

سام من فقط اون آهنگ رضا رویگری رو که ایران ایران و خونده رو دوست دارم ....ااون روزا هنوز مثل یه سوال گنده تو ذهنم شناوره ....
این کوتوله به اندازه ی تمام عمرش اونجاحرف زد و و گوش مفت گیر آوورده بود ....

کریم بنایی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ

من فقط همین را بلدم :
ازماست که برماست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد