کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

من بابا شدم

نمی خواستم بعد از این همه نبودن برایتان این را بنویسم اما دیروز این حال خراب شد با این خبر و خواستم بازهم مرا تحمل کنید در این حال خراب.....

بعد از شش شبانه روز کار کردن و نخوابیدن وقتی غرق خواب باشی و یکباره تلفنت دوان دوان زنگ بزند ... و یکی آنطرف خط از آن سمت دنیا با هق هق ناتمام بگوید تو ناخواسته پدر شدی .... چه حس و حالی به تو دست می دهد؟ ... صدای گرفته ات .....پر از بغض نا امیدی می شود که حالا این موجود تازه را کجای زندگی شلوغت می توانی بگذاری ....امروز در برابر آینه ایستادم و یک دل سیر گریستم .... تا با عشق رویش بنویسم : با اجازه بزرگترها من بابا شدم ...!

نظرات 11 + ارسال نظر
ملودی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ

ساااااااااااااااااااااممممممممممممممممم یعنی چی؟؟؟؟؟؟

یه کوچولو و آقاییش جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

ها؟!!!!!

آیدا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

همه تعجب میکنن ! نمیدونم چرا من تعجب نکردم بر خلاف انتظاری که داشتم! اما خب با این سن کم زندگی چیزای بزرگی بهم یاد داده مثلا اینکه : زود قضاوت نکنم . دلیل نداره با دو تا سلام علیک حرف ساده طرفم رو بشناسم و از تمام زندگیش خبر داشته باشم !!!‌ ـ با شنیدن یه حرف یا خبر تا آخرشو واسه خودم سناریو ننویسم !‌ ـ‌ و ...
خب خوشحالم ک یاد گرفتم و میتونم استفاده کنم از این آموخته هام !‌
پدر شدن مطمئنا باید حس وحال خوبی داشته باشه به شرطی که آدم بلد باشه چه طور باید پدر بود ... مثل اون دوستت که منتظر کوچولوشه ...
این موجود کوجولو با تمام کوچیکش انقدر بزرگه که اول باید توی قلبت جاش بدی و بعد براش جایی توی زندگیت پیدا کنی !!!
نمیدونم این طور که تو با اشتیاق ازجا دادنش صحبت میکنی من اجازه تبریک گفتن دارم اصلا یا نه ...

عروسک عشق یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ب.ظ

بابا سام یه عالمه تبریک
خوبه که تولد خودت و بچه کوچولو توی یه ماهه

بابایی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی ... خیلی خبر خوبی به ما دادی... خیلی عالیه... یه نی نی امساله...فکر کنم اولین نی نی امساله که خبرش به من رسیده... خیلی خوشحالم... باید خیلی به مامانیش برسی ها... راست میگی ... وقتی آدم بابا میشه حس می کنه که واقعا بزرگ شده. خیلی تبریک... این هم برای مامانی تازه...
تبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریک

کارمند کوچولو سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ق.ظ http://edarehyema.blogsky.com

سلام... چه خبر جالبی ... در عین ناباوری... قدمش مبازک باشد... بای

بابایی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام ... بیا وبلاگ گلک... یه شعر قشنگ رو به تو بابایی نو هدیه کردم.

مریم دوست نهال سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام آقای سام
نزدیک یک ماهه از نهال خبر ندارم
همیشه زود به زود نظرا رو تایید میکرد
یه کم نگران شدم
نمیدونین جرا رفته؟

ققنوس چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام
من تازه با وب شما آشنا شدم و پدر شدن رو بهتون تبریک می گم. مطمئن باش خدا توی دل شما حتما جای خالیه دیده که این نقطه رو توش جا داده. پس خدا رو شاکر باش که خیلی ها برای این لحظه ها دلشون پر می کشه و منتظرن تا یه روزی این خبر برای خودشون باشه.

یه کوچولو و آقاییش چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام..خوشحال نیستی از داشتن یه نی نی؟

مریم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سلام
اگر خوشحالی تبریک می گم. بالاخره یه جایی تو این دنیای بزرگ برای اون کوچولو هم وجود داره

بابایی سام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد