کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

از سر تکلیف شاید .....!

sam alllameh

نمی دانم چه کار می کنم .....هستم .... این زندگی پر از وسوسه های  الکی است .... پر از دلتنگی ... پر از زیر سیگاریهای پر... پر از استکانهای لب پریده .... سرشار از ذعالهای نم کشیده ... نیمه گرم ...سوخته ....  دلم ایران می خواهد ..... آزادی می خواهد ..... خون می خواهد .....مرگ می خواهد ....

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:29 ب.ظ http://nazaratemardomi.com

"جاءالحق و زهق الباطل"

سختی زمستان زندگی، بهار خود را در پیش دارد...

"قیام وحدت"

تحت راهبری یگانه نجات دهنده عالمین الآدمیان " آقا پروفسور ابراهیم میرزایی"

هدف دراین است که با دست آدم، باطل منهدم و "حق وعدالت" برقرار گردد.

"یدالله فوق ایدیهم"

وب سایت "نظرات مردمی" سازمان "عَلَم حق و عدالت" :
www.nazaratemardomi.com

برای گذر از فیلتر :
www.unblok-site.com


نهال یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام سام
کجا تو بابا !
فکر کردم بلاخره به ایران رسیدی که به اینجا سر نمیزنی ..
نینی چه طوره ؟؟از طرف من یه ماچه آبدار ازش بکن ..

بابایی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... خوبی رفیق... چه خبرا... چی کارا می کنی... بیا عکسهای سام ما رو ببین.

elnaz جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ

TAVALODAM MOBARAK !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد