کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

رگبار

 

خستم ..... همچنان در تکرار  کار بیست و چهار ساعته ......  دم رفتن آلبوم سیاوش را با تب و تاب گوش دادم ... ((به گل من)) که رسیدم عجیب حالی داد به تمام این خستگی ها ... تقدیمش می کنم به دخترم و عروسک عشقم .....که همچنان با من است ....حتی در این خیال ...با این تن خسته ......

برقرار باشی و سبز
گل من تازه بمون
نفسم پیشکش تو
جای من زنده بمون
باغ دل بی تو خزون
موندنی باش مهربون
تو که از خود منی
منو از خودت بدون
غزل و قافیه بی تو
همه رنگ انتظاره
این همه شعر و ترانه
همه بی عطر و بهاره
موندنی باشی همیشه
لب پاییزو نبوسی
نشه پرپر شی عزیزم
مهربون گلم نپوسی

نظرات 3 + ارسال نظر
نهال جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ http:// fazmetr.blogsky.com

سلام
من تازه فهمیدم تمام نوشتهات با نستعلیقه !خیلی خوشگله ....
خیلی وقت بود از عروسک عشق حرف نزده بودی ...

الناز پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:19 ب.ظ

دوباره مستولی شددددددددد ...:((

بابایی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

این آهنگش خیلی باهاله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد