کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

هزار آرزوی نرسیده

خیلی فکر کردم برای تولدم چگونه این خطوط را خط خطی کنم ... پر از خستگی ام ... پر از تنهایی ... مثل همیشه روزهای زندگی ام... راضی نیستم از دست خودم ... فقط هستم .... این مرداد را دوست نداشتم .... مال من نبود ... حتی روز بیست و یکم آنهم مال من نیست .... شاید مسئول ثبت احوال ناحیه یک دروغ نوشته است که من در اینروز بدنیا آمدم.....شاید ساعت آمدنم خوب نبوده .... و یا شاید صدای آن کسی که اولین الله اکبر را در گوشم زمزمه کرد خوش نبوده .... و هزار شاید بی اندازه در این روزهای بد ....

 هرروز در پی خبری هستم از دخترم .... شاید بیاید زودتر از آنچیزی که فکرش را می کردم ... آمادگی آمدنش را ندارم .... می ترسم .... از آینه بیزارم .... دیروز شکستم تمام این آینه های بی حقیقت رو  ....پر از اتفاق و خبر بودم .... اما تا آمدم بنویسم پر شدم از خالی شدن .... فقط تولدم مبارک .... شاید تنها بهانه تازه کردن این پنجره بوده .....

نظرات 11 + ارسال نظر
نهال شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com



فقط تولدت مبارک ....
اینا رو ولش کن ...مهم امروزه ....یه روز نادیدشون بگیر ...
برات بهترین آرزوها رو دارم سام ...

elnaz شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

در دل من چیزی است مثل یک بیشه نور،مثل خواب دم صبح و چنان بی تابم که دلم میخواهد بروم تا نوک کوه،بدوم تا ته دشت..

شادی..یه عاشق دیوونه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ق.ظ http://www.shadi72.blogfa.com

امروز..شنبه..نه نه..بهتره بگم یکشنبه..ساعت دقیق..۴:۷ دقیقه ی صبح..و من اینجا..
بعد از دیدن کات..و من فقط اومدم که بهت ایمیل بزنم..ولی گفتم باید به وبش هم رفت..
بابا میگه که برم بخوابم..فردایی هم هست..و من میگم نه..اگه نرم نت خوابم نمی بره..و اون مثل همیشه تسلیم حرف دخترش..آخه نمی خواد دل این دخترو بشکونه..
اومدم..بله..درست حدس زده بودم..آپ کرده..
خوندم..دوباره..سه باره..و اشکم سرازیر شد..
چی باید بگم؟نمی دونم!شعار بدم؟نه!اون زرنگ تر از این حرفاست!
سام عزیزم..!
بهانه ی خوبی بود برای تازه کردن این پنجره..بیست و یکم روز توست!روزی که به اسم تو زدند..
حالتو نمی فهمم!ولی درک می کنم!
عطر و بوی حالت همه جای این خونه پیچیده..به مشامم می رسه..
کاش امروز شاد بودی..حتی به صورت مصنوعی..
میلادت مبارک!
بر سر تقویم منت گذاشتی..با آمدنت مرداد ماه را خجالت زده کردی..عدد ۲۱ را شرمنده ی خودت ساختی یک عمر..
برایت آرزوی دلی شاد..لبی خندان..و فکری آزاد آرزومندم..
؛شادی؛
ایمیلتم چک کن!

آناهیتا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ http://sarshaar.blogfa.com

میگن معجزه واسه کسایی که بهش اعتقاد دارن اتفاق می افته!تازگیا دارم اون گل کوچیکه قالی رو اب میدم شاید که بزرگ شه!
جاودان باش و ابر انسان در این قحطیه انسانیت!

beche یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام سام
هرچند از صبح ۲ -۳ باری سلام دادم ولی خوب گفتم جای نظر من هم خالی نیاشه هرچند اونم بهت گفتم به هر حال تا ۲۸ دقیقه دیگه تولدت مبارک

یه کوچولو و آقاییش چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..تولدتون مبارک...طاقت اوردین..تا الان الناز رو ندیدین:؟!:((

√مهرنوش خانومی√ دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://tameshki.blogsky.com

تولدت مبااااااااااااااااااارررررررررررررررررررککککککککککک


اخه ... خوش به حال الناز خانومی !!

پیش ما بیااااا

آناهیتا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ب.ظ http://sarshaar.blogfa.com

تو به هر جا که روی ، تنهایی
تو به هر جا که روی ، پابندی
من ترا باز به خود خواهم خواند
من ترا از تو رها خواهم کرد
تا کنارم بنشینی همه عمر!
از حضور سبزت ممنون
جاودان باش و ابر انسان!


آیدا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

مال من هم نبود .. چند سالی میشود که نیست .. اینبار بیشتر نبود ...
تولدت مبارک پدر چند روزه ی منتظر :)

بابایی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... خوبی... تولدت مبارک ... سال دیگه که میخوام بهت تبریک بگم دیگه بابا هستی ها...شاد باشی.
در ضمن ... من که بهت سر می زنم.... شما دیر به دیر به سر میزنی... یه اس ام اس برات فرستادم ماه قبل نمی دونم دستت رسید یا نه.

solmaz جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام تولدتون مبارک...
چشم انتظاری؟منم چشم انتظارم!!!
تیکه کلام من اینه
که چون میگذرد غمی نیست
اره پس توهم ب این امید زندگی کن میگذره یه روزای خوبی هم درپیش داری مطمعا باش پشت هرسختی یک ارامش
بازم تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد