کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

قهرمان

پدرها تا وقتی بچه ها شون کوچیکن براشون قهرمانن .... اما وقتی بچه ها بزرگ می شن قهرمان اوناهم پیر می شه ...

نظرات 5 + ارسال نظر
جوجه پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ

ممنون ...

نهال پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ http://FAZMETR.BLOGSKY.COM


کی پیر نمیشه ؟؟
.
الناز چطوره ؟بلاخره قدمهاش رو روی زمین گذاشت ؟؟

شادی..یه عاشق دیوونه جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.shadi72.blogfa.com

پدر...امروز تولدش بود..نه..قهرمان من پیر نمی شود..

قهرمان تو پیر شد؟!

؛شادی؛

شادی..یه عاشق دیوونه جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ق.ظ


بابا!
دوست داشتم حتما!دوستت دارم حتما..نمی خوام بگم چی شد که این جوری شد!
مهم نیست!عادی شده..همون عادی بدون تشدید "د"...
ولی باز دلم هوای اینو داره که...شکمم رو بذارم کف پاهات..دستامو دور پات کیپ کنم...تو منو بفرستی هوا..و من باز فکر کنم تو عرش سیر می کنم!حالا..تو ساکتی..منم که حرفی ندارم..فقط می دونم دوست دارم!دوست داشتن رو خوب بلدم!
دوست دارم:.
چقدر دلم می خواد پسر باشم..وقتی که داری میری بیلیارد! من حتی "گرانتز" خوردن با تو رو هم دوست دارم!
دلم می خواد لیوانم رو ببرم بالا..به طرفت اشاره اش کنم..بگم سلامتی..و تو هم لیوانت رو ببری بالا..به طرفم اشاره کنی..بگی سلامتی...:)
.
.
.فکر می کنم این یکی از بی سانسور ترین نوشته هام باشه!

یه کوچولو و آقاییش یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

از پس تمام خط خطهاییت...نگاهی به خط نوشته های ما هم بیانداز..منتظر حضورتان هستتم..علتش را نمیدانم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد