کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

سلام ....از پس هزار لای خاک گرفتگی

 

 

 

سلامی دوباره به آفتاب ........از پس هزار لایه خاک گرفتگی این پنجره .... از  میان یک دنیا گرفتاری .... با بهانه های دوست داشتنی .....با غصه خوردن های مکرر ..... هستم ....سفت و سخت مشغول زندگی ..کار کردن ......و کار کردن........دلم تنگ  شده بود .......برای این خطوط بی سقف ........ برای آن نگاهای بی نگاه که می خواندند غم نامه های مرا  .......هستم و زود به زود باز می گردم........ . این پیش درآمدی است برای آغاز یک ترانه عاشقانه ........

نظرات 5 + ارسال نظر
شادی..یه عاشق دیوونه پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.shadi72.blogfa.com

امّیدوارم این بار که مینویسی..از غم نگویی..
امّیدوارم ترانه ی عاشقانه ات پر از حرف های ناب باشد..
منتظرت خط خطی هایت میمانم...!!!

ماشنکا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ق.ظ

خب...من همه ی آرشیوت رو خوندم
۱-حالا فهمیدم چرا وقتی اسمتو تو برنامه کات طپش دیدم هی با خودم گفتم چقدر اسمش آشناست؟؟؟؟ می دونستم منتقدی...ولی انگار از یه جای دیگه اسمت توی ذهنم بود.
حالا فهمیدم! دنیای ورزش! شما اونجا می نوشتی؟ من سه چهار سالی دنیای ورزش خون بودم میشه حدود سالهای ۷۶ تا ۷۹-۸۰ (دوران دبیرستانم)..شنبه ها با چه بدبختی تموم دکه ها رو زیر پا میزاشتم تا پیداش کنم..اون موقع ها اگه دختری فوتبال دوست داشت یه جوری نگاش می کردن!
خوشحالم که پرسپولیسی هستی! امروز پرسپولیس متاسفانه به ابومسلم ۳-۲ باخت

۲- تولد دخترت هم مبارک..الناز خانوم خوش اومدن !

۳- من از لحن حرف زدنت تو کات خیلی خوشم میاد...یه جور خاصی حرف میزنی! جمله هات دم دستی و معمولی نیستن...الان دیدم لحن نوشتنت هم دقیقا مثل حرف زدنته...باور کن وقتی داشتم وبتو می خوندم جمله هاتو با صدای خودت می شنیدم! عین حرف زدنت می نویسی..

۴- کاش دنیا جای بهتری بشه واسه زندگی کردن و کشور ما هم...

اون آهنگ هنگامه رو شنیدی با شعر رامین زمانی:
وطن کویر پیره / که تو خودش اسیره
تو ای خدای هستی / نزار وطن بمیره

ماشنکا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ

اقا ..پرسپولیس برق شیرازو 3-1 برد ولی شما هنوز نیومدید! (تو کامنت قبلی انگار من خواب بودم! پرسپولیس به فولاد 3-2 باخته بود! چشم شیطون کور و گوشش کر باختها داشت سریالی میشد... آدم قاطی میکنه خب!)

بی خبری خوش خبریه ایشالله

آهان یه چیزی...برنامه هفته قبل کات رو دیدم...اقا وزنتون دوباره داره میره بالا ها! مواظب باشید...آدم وقتی دختردار میشه باید بیشتر به فکر خودش باشه...اول اینکه دختر بابای خوش تیپ رو بیشتر دوست داره...دوم اینکه پس فردا واسه دخترتون خواستگار اومد چیکار میخواید بکنید؟ اون موقع کم کردن وزن سخت تره ها! اصلا هم فکر نکنید دخترتون اجازه میده با وزن بالا جلوی پسره و فک و فامیلش و قوم شوور بشینید...مجبور میشید هرروز برید ورزش و دویدن و باشگاه وووو.....پس از الان به فکر باشید!

بخورید و "بیاشامید" ولی اسراف نکنید

نهال شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com


ُسلام ..
خوش اومدی سام ...
آخ جون ....ببینیم ی میخوایی بنویسی با این پیش در آمد ...

الناز چه طوریه ؟؟ چقدی شده ؟؟یه عکسی چیزی ...

الناز یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام
فکر نکنی دلم برات تنگ شده ها ... کور خوندی ... اصلا !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد