کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

این خود عشق است ...خود زندگی

  

اینقدر حالم خوش است که غصه بازی نمی کنم با این خطوط.... عشق و شور و زندگی .... حالا فقط باید دستانم را دراز کنم و تمام ستاره های خوشبختی را یکی یکی بچینم از آسمان  .... عروسک عشقم پاک و خوش رنگ و ناب به زندگی ام بازگشته ... دوباره فصل عشق بازی ... دوباره زندگی .... این خود حال است ... خود خوشبختی ..... به یاد تمام لحظه های خوش رنگ دیروز برای فردای تاابد آفتابی....

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ب.ظ



سلام وب خوبی . می دانی ؟
مزایای استفاده از سیستم وبلاگدهی شهر الکترونیک
1 - اختصاص یک آدرس سه حرفی کوتاه به هر وبلاگ
2 - هر روز یک قالب جدید
3 - ایجاد گالری عکس
4 - مدیریت ماژول های وبلاگ
5 - ایجاد فروشگاه
6 - فضای مجازی
7 - دو نوع ویراستار برای مطالب
8 - سرعت بالای وبلاگها
9 - ایجاد کلوپ های گفتگو
10 - مدیریت کلوپ ها توسط مدیر وبلاگ


عضویت فقط با دعوتنامه است ، اینم کد دعوتنامه ، تو هم با من بگو خداحافظ به اینجا
http://www.xec.ir/online/free.invite.php?id=shima&pass=1

الناز شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ

بازگشت به گذشته.....؟

خیلی ازت دلخورم ... با این همه دلخوری بازم دلم نیومد رو TEL بگم که چقدر ازت دلخورم ....

ان شالله همیشه خوش باشی ...
آرزو می کنم این تکرار گذشته باعث برگشتن خیلی چیزای دیگه هم که یادت رفته بشه !!!!
خودت می دونی چیو میگم . یه بار بهت گفتم.

خواهرانه بهت می گم . نذار اخلاق جدیدو عجیبت اون جوری که منو غافلگیر کرد بقیه ی دوستای قدیمیتو غافلگیر و دلخور کنه .

۩ ۩ ●•▪·˙·..شادی..·˙·▪•● ۩ ۩ شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.sokotepor3da.blogfa.com

خوش باشی رفیق..
همیشه..

امیر شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

عروسک عشق شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ

من همیشه بودم با اینکه هیچ وقت نبودم ولی خیلی ها از این بودن ناراحت شدن ولی من هستم و همیشه هستم شاید.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد