کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

تازه می فهمم

 

 

 

 نمی دانم قرار است از کجا شروع کنم ... در این سالهای تکرار فقط شروع کردم و تمامش نکردم .... تمام دوست داشتن هایم را فدای ثانیه های اکنون کردم و گم شدم در این تنهایی مطلق ... من سام علامه در این ساعت مشخص ... به تاریخی شفاف ... به سال ۱۳۸۸ خورشیدی ... خسته ترین آدم این روزگارم.... تنها ترین مردی که هرچه می کشد از خودش است و بس.....دیگر قصد کردم نه بنویسم ... نه برنامه بسازم .... نه فرهنگی باشم و نه هنری.... می خواهم همانند تمام آدمهای روزگارم حرفهای الکی بزنم.... فکرهای آبکی بکنم ... و آرزوهایم را شب هنگام بر بالای طاقچه خاک گرفته غربت جا بگذارم....  

فکر نکنید ناله می کنم یا عصبانیم ... نه اینقدر ننوشتم تا از تمام اتفاقات این مدت بگذرد و حس و حال منطقی تری به خود بگیرم ... و این ساعات شیرین ترین لحظات زندگی است ... برای اعتراف یک خیانت ... یک حماقت ... یک رفاقت....  

باری  ! همراهان این پنجره کهنه من دیگر در طپش برنامه نخواهم داشت .... این دیگر را با منظور گفتم تا باورتان شود .... من گم شده ام در این دنیا و نزدیک ترین آدمهای زندگی ام نمی دانند کجایم... دلم تنگ شده برای مملکتم اما اجازه ندارم آنجا بروم.... دلم می خواهد گریه کنم اما جای رسوایی را  با اشک هم  نمی توان پاک کرد.....  

این آخرین یادداشت من است ..... به ساعتی مشخص .....در تاریخی شفاق ... به سال ۱۳۸۸ 

 خورشیدی ..!

خدای اطلسی ها با تو باشد               پناه بی کسی ها با تو باشد 

 

تمام لحظه های خوب یک عمر             بجز دلواپسی ها با تو باشد  

 

        هر صدای پایی صدای رفتن نیست ..........باز خواهیم گشت ؟

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

ماشنکا جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ق.ظ

اوه نه..چرا اینجوری؟
خسته ترین مرد این روزگار..مرد تنهای شب..خدای اطلسی ها با تو باشد

کتی سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام.
چرا این جوری شدی؟
سام به اون شادی...
به اون شوخ طبعی..
چرا انقدر از غم حرف میزنه؟
نکنه از حرفه علی رضا ناراحتی که گفت سام گم شده؟
چرا دیگه با علی رضا کار نمیکنی؟
من هرگز سام رو نمیتونم این طوری افسرده ببینم.
اگه هرکدوم از ما با کوچکترین مشکل جا بزنیم که دیگه هیچی..
هیچ وقت نگو خدایا من مشکل بزرگ دارم..
همیشه بگو آهای مشکلات : من خدای بزرگی دارم..
این حرفمو هرگز فراموش نکن..
خدا رو هرگز از یاد نبر و به نیروش شک نکن چون اون فقط منتظره تو از ته قلبت صداش کنی.
فکر نکن نفسم از جای گرم بلند میشه..نه..
من هم تو دنیام کلی مشکل دارم اما به مشکلهام حالی کردم که با وجود خدا دستشون به من نمیرسه..
سام عزیز من همیشه تو رو دوست داشتم و دارم
امیدوارم دفعه ی بعد از شادیهات بنویسی..
دوستت دارم:کتی ایران

نهال یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام سام
کجا رفتی ؟!واسه چی اتفاق تازه ای افتاده ؟!
الناز کوچولو چه طوره ؟! خیلی دوست دارم عکسشو ببینم ...
نمیدونم ولی واست آرزوی موفقیت میکنم ..

شادی چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

گریه کن..

ایران پیکس پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com/post-67.aspx

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت

جدیدترین عکس های بازیگران سریال جومونگ - سوسانو - جومونگ-تسو- یانگ پو - بانو یومی یول - و...

جدیدترین عکسهای بازیگران سریال حضرت یوسف - یوزارسیف - بانو نفرتیتی - زلیخا - آخن آتون - و ...

عکسهایی از بهترین بازیگران زن ایرانی و خارجی

منتظر حضور سر سبز شما هستم

http://iranpix.blogfa.com/post-67.aspx

موفق باشید
یا علی

سرخ سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ب.ظ http://sorkh.blogsky.com

سلام. الان وقته نوشتنه
کجایی رفیق من؟

بابایی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

من هنوز هر روز سر می زنم که آیا شروع کردی یا نه؟
هرجا هستی سلامت باشی.

شادی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ

کجایی رفیق؟!
روزت مبارک..بابایی:X

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد