کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

در این روزهای تب دار... در این لحظه های سبز

بعد از چند ماه دوباره بهانه نو شدن ... روخوانی از صفحه ایی است مطلق و بی  تغییر... که به مهر ثبت احوال ناحیه یک رنگی شده است و به روزی به اندازه زندگی کردن...به تاریخی داغ و نفس گیر .....بیست و یکم مرداد ماه ....باری در این روزهای تب دار که پر شده از سبزی و امیدواری.... منهم سالروزم را در ته ذهن خاک گرفته و پر مشغله ام جشن می گیرم .... تا با روشنی این شمعها تمام لحظه های خوب زندگی را برای خودم ... و تمام کسانی که دوستشان دارم  آرزو کنم... بازهم کیکی و شمعی .... در این تابستان بی تکرار .... در این داغی مطلق ....در این حس و حال نا یاب....  

                         حال من خوب است ..... اما تو باور نکن ....!

نظرات 7 + ارسال نظر
س ح ر چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ق.ظ http://cold-hell.blogfa.com

چقدر خوشحالم که راه به اینجا پیدا کردم ...
سام علامه ی عزیز با ان لحن شیرین و دوست داشتنی !
با ان تفسیرهای زیبا در طپش
و چه خوشحال شدم از تبریکی که بابت تولدم ارزانی داشتید در فیس بوک!
و چه خوشحالم که شما نیز در خرما پزون زاده شده اید!

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ق.ظ

خوشحالم که به سکوتتون پایان دادین این روزا هیچکس حالش خوب نیست همه میگیم خوبیم اما هیچکی حالش خوب نیست شما تنها نیستین. تولدتون مبارک . با شروع دوباره آرزو می کنم روزهای شاد و پر انرژی و در پیش داشته باشین.

شادی چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ب.ظ

تولدت مبارکـــــ

تنها همین..!!

pooya چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام؛
وبلاگ شما رو که دیدم گفتم حتماً باید تو جشنواره رسانه های دیجیتال شرکت کنید،‌ بخش مسابقات اینترنت (سایت ها و وبلاگها). موضوعات متنوعی هم داره که مطمئنم مطالب وبلاگتون مناسب بعضی از عناوین مسابقه هست. بهت پیشنهاد می کنم حتماً بیشتر از یک مسابقه رو شرکت کنی. به نظرم رقابت خوبیه. ضمناً‌ مهلت ثبت نام جشنواره تا 30 مرداده. آدرس سایت ثبت نام هم اینه www.dmf.ir.
به امید دیدار

نهال سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:30 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام سام !
چشمم آب نمیخورد یه چیزی بنویسی ..اما باز خوشحالم .
لحظه ها سبز هستند اما میدونی تو اونجا و ما اینجا .تو هیچ وقت به چشم ندیدی کتک خوردنهای ما رو ...

شادی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.royayekaqazi.blogfa.com

بیا از درد،حکایت کن
که من همدرد ِ تو هستم
اگر از عاشقی پرسی
بدان دلتنگ ِ آن هستم:)

بابایی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... خوبی آقا... خیلی خوشحال شدم که دوباره شروع کردی به نوشتن...
موفق باشی و تولدت هم مبارک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد