کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم....!

چند سال پیش مطلبی نوشتم از سوم خرداد و آزاد شدن پاره تن مملکتمان خرمشهر همیشه آباد ...


... و اما دیروز که دوباره سوم خرداد بود  و روز قبلش دوم خرداد ...روح الله خمینی هم در خرداد رفت ..... در ضمن  چند روز دیگر هم   بیستم خرداد است .... و من عجیب این جمله را مزه مزه می کنم که (( ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم ....!)...

.... همه اینها را گفتم تا دوباره  به اشتراک نگاه خوشرنگتان بگذارم یادداشت (ممد نبودی ببینی) را ....! 



 

 

هرچقدر هم که ژستهای روشنفکری بگیری و خود را تافته ایی جدا از این آب و خاک بدانی .... بازهم با شنیدن صدای کویتی پور .... مو به تن راست می کنی و با واژه جهان آرا اشک در چشمانت حلقه می زند ...... ممد نبودی ببینی تنها یک ترانه نیست .... یک حس نوستالژی از حماسه ایی است که بر خلاف آنهایی که می گویند امداد های غیبی بوده است من اعتقاد دارم از خون هزاران هزار جوان عاشق به نتیجه نشست و بس .... وقتی عکسهاو تصاویر ندیده آن سوم خرداد روئیایی را می بینم .... بی اختیار دست روی قلب می گذارم و همپای آن عاشقان بی دل نماز شکر می گذارم به درگاه این خاک پاک ....

      ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته

                                     خون یارانت پر ثمر گشته 

نظرات 5 + ارسال نظر
soodeh چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ

kheyli jaleb bood

نهال چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

دقیقا سام ....این آهنگ فقط یه حس نوستالژیکه ..

اینقدر تو این خرداد حادثه و اتقاق داریم که میمونه آدم ...
اما من ۲ خرداد از همه بیشتر دوست دارم ...

YEK DOST چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://VAAAM.BLOGSKY.COM

فرار کن سام

قایق آبی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://Www.blueboat.blogsky.com

فوق العاده بود

تریش شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://terish.blogsky.com/

من هنوز هم گرد و خاک به هوا خاسته ی دو کوهه جلوی چشامه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد