کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

برای داریوش و دنیای این روزای ما

به ماه بوسه می زنم ..... به کوه تکیه می کنم .... به من نگاه کن ، ببین به عشق تو چه می کنم..... 


این ابتدای ترانه بازی داریوش در دنیای این روزای من است .... یکی از باهوش ترین مردمان این روزگار .... که می داند در کدام بزنگاه چه بگوید و چه بکند .... بزرگترین دلشکستگی ما در این زمانهای بی تکرار همین است.... که ستارگان تمام نشدنی نمی دانند کدام راه درست است ... وقتی داریوش در فصل تازه از زندگی رنگی ترو تازه پیدا می کند .... هشدار می دهد که باید از پایان دوباره آغاز کنی .... حتی جلوی دوربین های تلویزیون بخندی ... و ( کافه موکای) شیرین بخوری... عاشق بشی... و از فریاد زدن آن نترسی ... که در دنیای این روزای ما عاشق شدن جرم نیست..... 
اما دنیای این روزای من یک ترانه خوانی وطنی است ... آنوقت است که تو در خود ترانه قد می کشی و در آسمان ایران امروز رها می شوی .... آنوقت است که می فهمی دوباره زنده شدی ..... در همین حال با قیصر بغض می کنی و اشک نمی ریزی .... به حرمت 30 سال ایستادگی قیصر که حالا می خواهی بیاید و انتقام تمامی این روزگاران تلخ را برای مملکت بگیرد .... داریوش خوب بلد است اشک ما را دربیاورد.... 
دنیای این روزای من را چندین بار گوش بدهید....که دنیای این روزای ماست ............! 

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

سایت دیده تک شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.didetak.com/index.php?DPT=IP18

با سلام
دوست عزیز اگر تمایل به تبادل لینک داری به سایت ما سر بزن
موفق باشی

نهال شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ

سره کلاس کارمو همینه همش داریوش میزارن بچه ها ...
استادم حال میکنه !

omid sia دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ

kamar barike man , che atishi misoozooni ? khabari nist azat :P

نهال شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

دوست مردادی چه میکنی با خرما پزان ؟؟!
تولدت مبارک ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد