کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

... دوباره این مرداد داغ....!

نه !  دیگر  آن شناسنامه صادره از ناحیه یک که سین سامش را بدون دندانه نوشته است ... بهانه

خط خطی کردن این خطوط نیست ... حالا این منم در این فصل سرد که بدنبال من می گردم.... 

این مرداد داغ برای من بهانه تمام خوبیهاست در این لحظه های نایاب از خوبی ...

بیست و یکم مرداد ... وقتی است  که من آمدم تا باشم... بجنگم... برای تمام دوستاشتنی های این روزگار ... برای تمام دلتنگی ها ... برای بزرگ شدن و شمردن موهای سپید پدرم.... برای خطوط بی رحم روزگار بر چهره مادرم.... برای لبخند های زلال مادر بزرگم که همه چیزم است ...ولی  خودش نمی داند... برای تمام بدیهایی که کردم... تمام دلهایی که شکستم.... برای چینی ترک خورده دل خودم..که به نگاهی بند است و به آهی...

دوباره این مرداد داغ ... با بیست و یکم خوش رنگش ...که بنام من است ... و این شمعهای ناتوان که تمام آروزهای خوش را در آن زردی کم طاقتش نگه داشته و به فوتی بند است....

تولدم مبارک...همین.....! 


                                                                                                               مرداد ۸۹

                                                                                                              سام علامه

نظرات 4 + ارسال نظر
نهال چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام دوست عزیز

پیشاپیش گفته بودم مبارک باشه ...
یه دو و یه یک خیلی خوبه ....شاید به خوبی دو تا یک کنار هم نباشه اما انگار که عددت صداقت داره ...
شانش میاری باش ...
شادباش دوست خوب ....

ع..... چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ

به یاد خاطرات تلخ و شیرین
تولدت پیشاپیش مبارک آقای سام علامه

ٍٍEri Teh پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ http://Iranian2net.blogfa.com

سام جان از اینجا هم تولد مبارک....

احمد سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

از اینجا هم تولد مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد