کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

کاغذ خط خطی

درباره سینما ...ورزش...اجتماع....و هزار حرف خاکستری

جان من است این .........!


آخرین باری که کاغذ را برای ورزش خط خطی کردم بر می گردد به سالهای دور ... آن وقتها که شاگردی مسعود بهنود را می کردم و آروزیم سردبیری روزنامه ایی ورزشی بود.... تمام دل مشغولی ام این مستطیل سبز بود.... در دنیای ورزش می نوشتم و سرمست بودم از این اتفاق.... بعد از این همه سال که نوشتم و هیچ خطش ورزشی نبود .... حتی ذره ایی دلم برای این فوتبال تنگ نشد .... اما بعضی وقتهای نمی شود حافظه را پاک کرد و در برابر آنچیزی که

می بیبنم حرفی نزد...

علی کریمی یک اتفاق بزرگ برای فوتبال ماست... اینرا وقتی خیلی جوانتر از امروز بود به او گفتم... وقتی همراه با اکبر عزیزی به خانه پدری اش در مارلیک کرج رفته بودم....همین عاصی بودنش را دوست دارم... این بداخلاقی اش هم شیرین است... او اگر مثل همه ما بود که جادوگر نمی شد... این تفاوت هاست که مارادونا با پله فرق می کند ... و کریمی دوست داشتنی تر از علی دایی است...اما سردار اجرلو را هم خوب می شناسم ... همیشه پشت سرش هم گفتم که او بر خلاف ظاهرش دوست داشتنی است... سالم است... اما در زندگی پر گناه همه ما

زمینی ها ....

پاسدار امروز ارزشهای انقلاب اسلامی هم منزه نیست.... من هیچوقت آن شبی را که آرش برهانی جوان را از یک مهمانی به کلانتری بردند را فراموش نمی کنم... آرش آنزمان در پاس بازی می کرد ... یعنی خدمت سربازی می کرد... آرش به سردار آجرلو زنگ می زند... او به کلانتری می آید... دست پر هم می آید... با قراردادی دوساله... که کارت را درست می کنم به شرطی که با پاس دوساله ببندی... این همان پاسداری از ارزشهاست؟!

این را هم باید گفت که سردار ارزش گرا... همیشه در خصوصی ترین مسائل کارمندانش دخالت می کند... یک روز با رفیق همیشه قاسم کیانی به خبرگزاری ایپنا که زیر مجموعه باشگاه پاس به مدیریت سردار آجرلو بود رفتم... وقتی در سالن ناهار خوری مشغول خودن غذا بودیم ... سردار را می دیدم که بالای میز همه خبرنگاران میرفت و سئوالی می پرسید... به کیانی گفتم بین چقدر این مدیر خوبیه ... حتما؛ داره از کیفیت غذا می پرسه... به بالای میز ما رسید ؛ سئوالی پرسید که حیرت کردم...(( شما نمازتون رو خوندید ؟؟))

اصولا آدمهایی از این جنس ...حریت انگیز اند.....و منجی باورهایی هستند که شاید خودشان ذره ایی در باطنشان به آن عمل نمی کنند... 

علی کریمی اتفاق تکرار نشدنی فوتبال ماست.... علی دایی بهترین حرف را زد... با کریمی بی رحمانه برخورد شد...

نظرات 5 + ارسال نظر
شیفته سلطانی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

بعضی از این سردارها فقط برای سر دار خوبند. عالی نوشتی

آزاد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، بلاخره بعد از 7 سال جنگ عراق پایان یافت - آمریکا قصد دارد پیروز خود را در عراق جشن بگیرد ، آیا شما قبول دارید که آمریکا برنده این نبرد بوده ؟ و یا شما هم هنوز باور دارید که سلاح های کشتار جمعی در عراق دلیل اصلی حمله آمریکا به عراق بود ؟ اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم مطلب بنده را در این مورد بخوانید . موفق و پیروز باشید

نهال چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سام اینجا بحث زور گوییه .کیه که ندونه علی کریمی زیا کار نیس ؟
فقط اونی که سرش زیر برفه...
تعجب کردم بعد چند وقت خاک اینجا رو گرفتی !

حمید یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://vaen.blogfa.com/

سلا م سام عزیز .... قلمت همیشه حقایق و میگه ..... منم مثل خودت منویسم روزنامه ما نشریه استانی ....... میخواستم اگه تونستی به وب من سر بزن لینک صفحه ورزشی رو گداشتم منتظر نظرت هستم .

امیر یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

این که تو فوتبال ما که تا الان یه تختی نیومده نشون میده خیلی این فوتبال نامرده . من و خیلی آ تو این فوتبال زندگیشون نابود شده . ولی علی از اون معدود آدماییه که خیلی کارا ی خیر کرده . دسته خیلی آ رو گرفته . علی خیلی بد و بی اخلاق شروع کرد ولی خیلی زود تغییر کرد و تبدیل به یه بازیکن با شخصیت و با کلاس شد . هر جا هست امیدوارم سلامت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد